ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Мета дисципліни – формування у студентів системи знань щодо комунікації як соціального феномену, комунікативних моделей, стратегій, структури і технологій у вирішенні фахових завдань; про технології та ефекти комунікації, лінгвістичні й структурні впливи на комунікативну ефективність; умови та критерії ефективності фахової діяльності журналіста.
Завдання дисципліни:
- ознайомитися зі специфікою та особливостями теорій соціальної трансформації, новітніх медіа-комунікативних технологій;
- оволодіти базовим інструментарієм та принципами управління сучасними медіа-комунікативними технологіями.
Під час семінарських занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти формують такі програмні компетентності:
– здатність набувати знання з теорій соціальної трансформації, новітніх медіа-комунікативних технологій;
– здатність планувати медіа-комунікативну діяльність.
Програмні результати вивчення курсу «Сучасні медіа-комунікативні технології»:
- демонструвати вміння використовувати медіа-комунікативний інструментарій;
- виявляти здатність планувати медіа-комунікативну діяльність.
На вивчення навчальної дисципліни відведено 210 годин, 7 кредитів ECTS.
Кількість годин, відведених навчальним планом на вивчення дисципліни, становить 120 годин, із них 24 години – лекції, 24 години – семінарські заняття, 120 годин – самостійна робота, 12 годин – мк.
Вивчення навчальної дисципліни «Сучасні медіа-комунікативні технології» завершується складанням екзамену.
- Викладач: Іващенко Вікторія Людвігівна
- Викладач: Масімова Лариса Гагіківна