ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Мета дисципліни формування у студентів системи знань щодо комунікації як соціального феномену, комунікативних моделей, стратегій, структури і технологій у вирішенні  фахових завдань; про технології та ефекти комунікації, лінгвістичні й структурні впливи на комунікативну ефективність; умови та критерії ефективності фахової діяльності журналіста.

Завдання дисципліни:

  • ознайомитися зі специфікою та особливостями теорій соціальної трансформації, новітніх медіа-комунікативних технологій;
  • оволодіти базовим інструментарієм та принципами управління сучасними медіа-комунікативними технологіями.

Під час семінарських занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти формують такі  програмні компетентності:

–      здатність набувати знання з теорій соціальної трансформації, новітніх медіа-комунікативних технологій;

–      здатність планувати медіа-комунікативну діяльність.

Програмні результати вивчення курсу «Сучасні медіа-комунікативні технології»:

  • демонструвати вміння використовувати медіа-комунікативний інструментарій;
  • виявляти здатність планувати медіа-комунікативну діяльність.

На вивчення навчальної дисципліни відведено 210 годин, 7 кредитів ECTS.

Кількість годин, відведених навчальним планом на вивчення дисципліни, становить 120 годин, із них 24 години – лекції, 24 години – семінарські заняття,  120 годин – самостійна робота, 12 годин – мк.

Вивчення навчальної дисципліни «Сучасні медіа-комунікативні технології» завершується складанням екзамену.