Загальна мета курсу – навчити студентів спілкуватись англійською мовою в межах визначеної тематики, сформувати навички і вміння з усіх видів мовленнєвої діяльності, поглибити вже набуті знання з англійської мови для їхнього подальшого удосконалення з урахуванням  професійного напрямку студентів, потреб та інтересів. Поряд з цим, навчання іноземної мови у вищому  закладі освіти має забезпечити реалізацію практичних, освітніх, розвивальних та виховних цілей.

Практична мета навчання полягає в тому, щоб навчити студентів спілкуватися англійською мовою в усній та письмовій формах, що забезпечать уміння ефективно і гнучко використовувати іноземну мову в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування.

Професійна мета: формувати у студентів професійну компетенцію шляхом ознайомлення їх з різними методами і прийомами навчання іноземної мови та залучення до виконання професійно орієнтованих завдань.

Розвивальна мета: формувати у студентів позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу.

Виховна мета: розвивати у студентів почуття самосвідомості; вміння міжособистісного спілкування, які необхідні для повноцінного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами, що сприяє формуванню їх світогляду та ціннісних орієнтацій, розвитку мислення, пам'яті, уяви.

Найважливішими лінгво-дидактичними принципами програми є:

-          взаємозв’язок і взаємозалежність мовленнєвої діяльності;

-          опора на наочність;

-          стимулювання самостійної роботи студентів;

-          функціонально-тематичний відбір навчальних матеріалів;

переважна роль тестових завдань.

Основними завданнями курсу є:

-          консолідувати, відновити і розширити знання студентів, забезпечуючи їх специфічними завданнями, які будуть на екзамені;

-          відпрацювати всі важливі функції граматики, лексики  та навичок спілкування;

-          крок за кроком ознайомити студентів з стратегіями та технікою проведення заліку;

-          тренувати та відпрацювати завдання, які будуть на заліку;

-          навчити правильно розподіляти час відведений для заліку.

 

Студенти університету повинні оволодіти такими вміннями:

 

  • ефективно і гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування;
  • володіти всіма чотирма видами мовленнєвої діяльності на відповідному рівні у різноманітних ситуаціях мовлення;
  • засвоїти синтаксичні, семантичні та фонетичні правила і закономірності англійської мови;
  • розуміти різноманітні складні тексти великого обсягу і розкривати імпліцитну інформацію, що міститься в них;
  • висловлюватися вільно і спонтанно, не відчуваючи браку мовних засобів для вираження думки;
  • висловлюватися з необхідним ступенем деталізованості й тематичної складності, демонструючи вільне володіння прийомами структурної побудови тексту, засобами зв’язності та цілісності на суперсинтаксичному рівні;
  • використовувати соціокультурні знання і вміння в іншомовній комунікації;
  • застосовувати культурологічну інформацію у професійній діяльності;
  • оцінювати й аналізувати власний навчальний досвід та удосконалювати свої навчальні стратегії;
  • здійснювати самостійні наукові пошуки та експериментальні дослідження;
  • удосконалювати мовленнєву підготовку шляхом використання автентичних англомовних матеріалів;
  • оволодіти технікою та стратегією проведення заліку;
  • навчитись правильно розподіляти час, відведений для заліку.