У модулі розкривається сутність особистісно орієнтованої моделі виховання як системи підходів, що забезпечує різнобічний і гармонійний розвиток особистості. У контексті цього подаються конкретні педагогічні рекомендації вихователям дошкільних навчальних закладів з питань вибудови взаємин з дитиною, організації розвивального середовища, індивідуалізації виховання і навчання в ДНЗ.

Навчальний курс “Методичні напрями розвитку мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві» розкриває сучасні наукові концепції, поняття, методи та технології розвитку мовленнєвої особистості дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу.

У модулі розкривається сутність соціально-морального розвитку дітей дошкільного віку. Подаються конкретні педагогічні рекомендації щодо впровадження Базовоїпрограми «Я у Світі» (соціально-моральний розвиток), висвітлюється зміст і умови педагогічної діяльності вихователя.

Пропустити Навігація